• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Micro gtg i norr (favorit i repris)

Förra året = https://klocksnack.se/threads/micro-gtg-i-norr.9628/

I år =
W3jbsc2.jpg


Scaroscaro kör Panerai 112 och jag BLNR.

Trevlig helg!
 

jabla

Sarlacc
Bara i Norrland man behöver referera med länk till förra GTG:n men alltid kul när det redovisas från sammankomster.

PS
Bara i Småland de inte tycker det är lönt att ha armband på alla klockor man tar med till GTG:n ;)
 
Bara i Norrland man behöver referera med länk till förra GTG:n men alltid kul när det redovisas från sammankomster.

PS
Bara i Småland de inte tycker det är lönt att ha armband på alla klockor man tar med till GTG:n ;)

När det är gtg hos oss så är det alltid bara jag och Oscar som är med. Men det verkar ju vara ett par medlemmar som känner till orten, så vi får väl bjuda in intresserade vid nästa sammankomst (början på Augusti).

Vad säger ni? :)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
När det är gtg hos oss så är det alltid bara jag och Oscar som är med. Men det verkar ju vara ett par medlemmar som känner till orten, så vi får väl bjuda in intresserade vid nästa sammankomst (början på Augusti).

Vad säger ni? :)
Jag är på på om jag hunnit tillbaks från semesterresan. :)
 

Peddjy

Cartier
Jag satt som ensam kille runt ett bord med 14 tjejer där en gång. De va tider de. Styr upp nåt i augusti så dyker jag kanske upp!
 
Topp