• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Midnattsols fredag!! - RicVin approved, trots onykter särskrivning i trådrubrik

Sond

Patek
T. G. I. F. Sål kosmonauter.
ImageUploadedByTapatalk1403846963.867093.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eurenius är en rebell



Ibland måste man våga

Det må han vara!! Men han har tur.. Ni andra early birds också.. Jag är fortfarande Hublotlullig från igår, det regnade inte på morgonrundan OCH efter idag så har jag fem veckors semester! FEM VECKOR!!! Så idag är allt förlåtet och själv bär jag inte klocka förrän till lunch.
Men jag har lagt in ett önskemål till Forumpatronerna att jag ska ha möjlighet att radera för tidiga fredagstrådar OCH ha möjlighet att deleta medlemmar som trotsar igen och igen!!!


Näääää det har jag inte!


Eller?.....
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Det må han vara!! Men han har tur.. Ni andra early birds också.. Jag är fortfarande Hublotlullig från igår, det regnade inte på morgonrundan OCH efter idag så har jag fem veckors semester! FEM VECKOR!!! Så idag är allt förlåtet och själv bär jag inte klocka förrän till lunch.
Men jag har lagt in ett önskemål till Forumpatronerna att jag ska ha möjlighet att radera för tidiga fredagstrådar OCH ha möjlighet att deleta medlemmar som trotsar igen och igen!!!


Näääää det har jag inte!


Eller?.....

Puh! Man kan säga att jag kom undan med blotta förskräckelsen.
Men klockan gillade du väl?
 
Topp