• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Milgauss från Bamford

DrDre

Patek
Nyheter från Bamford. Roligt att se även om man kanske inte köper dem.

Bamford-Watch-Department-Rolex-Commando-Watch-1.jpg


Bamford-Watch-Department-Rolex-Commando-Watch-6.jpg


Kolla in ablogtowatch för mer info och även en motsvarande Sub.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Udda med Mille! Set ut som två lagers tavlor också. Hur håller ytskicktet på deras modeller?
 

GH410

Cartier
2-Faktor
Tycker inte att finishen på visarna på milgaussen ser bra ut heller och vridningen på suben är extremt dålig.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Det är tydligen ngn sorts grafit som man hävdar är väldigt slitstarkt. Finishen på deras Subvsriant känns dock inte som värdig 13 000 pund. Kolla vridringen.


Bamford-Watch-Department-Rolex-Commando-Watch-5.jpg
Ja fan tänkte länka den! BEDRÖVLIGT! Jag hade målat i lika "bra" med ett lackstift hemma.

Dessutom är deras bilder lite för bra, avslöjar finish direkt...

Lite fel av dem att ha Swiss Made på tavlan om tavlan är tillverkad nån annanstans också kan jag tycka.
 
Fy fan vad illa rent ut sagt! Typsnittet på "Commando"-printen på tavlan ser ut som något man kan hitta på förpackningen till en actiondocka från 80-talet...
 
Topp