Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Militärklockor

Diskussion i 'Diskussion' startad av Baloo, 13 augusti 2015.

1. Baloo
    Trådstartare

Baloo Bonde

Från:
    Människobyn
    Hej!
    Läst och sett att det finns gott om gamla, men även nya, militärklockor här på forumet. Tycker dem är riktigt roliga att se och klämma på då dem ofta har en väldigt intressant historia bakom sig. Som fattig student har jag ännu inte införskaffat mig någon men målet är att om ett tag kunna addera någon häftig dinka till min samling.

Det skulle därför vara väldigt kul ifall ni ägare kunde dela med er av bilder på eran klocka eller samling. Häftiga bilder som finns på google får också gärna publiceras här. Tänkte börja med en bild på svenska flygtjänstens UTC Skydiver från Sjöö Sandström. Edit; Skriv gärna någon rad om klockan

Senast ändrad: 13 augusti 2015
    Savagear114 gillar detta.
  2. wotan

wotan Borgare

Från:
    stockholm
    Mitt nyproducerade stowa b-uhr. DSC_0151.JPG

Baloo gillar detta.
  3. Ticktack

Ticktack Stadsbo

Från:
    Uptown
    image.jpg Har haft denna Suuto på bla utlandstjänst där vi var flera som hade liknande ex traser och lumoniox.

En kul finess med den är att du kan se höjd när du är i bergen, men de mesta kräver inkoppling till en data när du ex är i campen.

Snygg, robust och rejäl, nu hänger den enbart med på jakter och fisketurer.

Baloo gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield