• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Milsub, extra rare

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hodinkee postade den här på sin Instagram.
En Milsub med explorer dial. A/6538 enligt någon.

mil.jpg
 

Falcone

Cartier
2-Faktor
Jepp, de säger ju det. Men visst var det tavlor som byttes ut pga radiumfaran? Då målades de väl om av någon annan än Rolex? Kronan är så udda och trycket dåligt och tunt.
Absolut, så är det. Mike skriver om det och det finns några andra trådar om det på VRF. Ganska mycket som är speciellt med just den där referensen.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Kanske rätt cool med historiken och så men inget jag skulle köpa om den var normalt prissatt.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Kanske rätt cool med historiken och så men inget jag skulle köpa om den var normalt prissatt.


Nej det såklart. Fanns det säg, 3000 st tillgängliga på marknaden och priserna var normala så hade nog ingen sprungit benen av sig för att köpa. Coolheten ligger väl mest i att den är udda, eller?
 

Rivalen

Rolex
Håller med arge Aurum, det räcker inte att vara unik och dyr i detta fallet. men sedan påverkas väl jag av att index uppblandade med 3,6,9 inte riktigt är min grej.

En sån här typ är roligare
2418538.jpg
 

paradis

Audemars
när man sen tittar på , vad dom säljes för.....:eek: otroliga summor ,.............gillar den inte, det finns vackrare Rolex vintage..;)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Roligt när detta mest troligen inte skulle vara en klocka folk vågade bära. Undra hur det gick när den var i "aktiv" tjänst.

Alltså, det är en Rolex, inte Jesus barnet.
 
Topp