• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min öppningsoskuld är nu tagen

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hej, jag heter John och är klockholist!
Har mest tokläst på forumet i smyg och inte gjort så mycket inlägg men tänkte ändra på det. Man blir ju sjukt sugen på allt möjligt men jag saknar en dykare så det klickade jag hem sent en kväll i veckan.

4 dagar efter order kom paketet...
6y9y8y9u.jpg

Hmmm vad kan det vara?
hememeha.jpg

Bäst jag öppnar
byhedudy.jpg

Va, har seikosjukan nått Skåne?!
Låt se...
6upu8eze.jpg

Vad är det för någon då?
eny7uhu3.jpg

Monster luuume! ;-)

Har känt ett starkt behov av en dykare med mycket lume, dag och datum och jag måste säga att jag är sjukt nöjd!

Tack ks för inspiration och ett skönt forum!

u3usazyd.jpg

Tack för titten och en riktigt god kväll!



Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Cool. Mkt finare på handleden än jag kunde tro.

Må väl
Helt ärligt så har jag tyckt att den är riktigt ful men efter lite ks- samt bildsurfning så växte den.
Beställde lite på vinst och förlust men jag är riktigt nöjd! Bra kvalitetskänsla för liten peng! Får se om den håller för Dubai i mars? Kan ju inte bada med en TAG ;)


Sent from my iPad using Tapatalk
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Hur är de där? Bär de sjukt mucket större än skx007/9? De där har bara 20mm strap va?

Tycker att de är stenhårda!
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hur är de där? Bär de sjukt mucket större än skx007/9? De där har bara 20mm strap va?

Tycker att de är stenhårda!
Har inte provat skx007/009 men jag tycker faktiskt inte den känns så stor. Jag har inga stora handleder men Visst det är ingen DJ ;)
Stämmer med 20mm. Behöver ett mesh nu!


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Topp