• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min allrounder. Vilken är din?

Carlton

Cartier
Här är det GMT:n som får ta smällarna. :)

gmt-dirty.jpg
Har fortfarande inte lärt mig förstå hur man vill använda såpass fina klockor som denna till grovgöra! Dock är det ju tanken bakom klockan men jag antar att jag bara är för omogen i klockvärlden ännu! Tycker det är sjukt fränt dock.
 

Wotten0

Ingen titel men kissar på mig när jag provocerar
Du är omogen och ung, man ska använda klockorna om de nu är gjorda för att tåla lite, så som rolex enligt många är.
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
883398EF-9820-4883-8252-DC1801BA0FCB-692-000001E0257F0A5E_zpse58f925b.jpg


Här är min. Än så länge har den suttit på armen varje dag.
Tycker den kompletterar näst intill allt.
Skulle jag en dag få för mig att bestiga ett berg eller djuphavsdyka skulle jag inte heller där tveka att ta med den..

Sen lider jag inte av att ta av den om jag kör tryckluftshammare, vilket händer väldigt sällan:)
 

hedbrg

Panerai
Mja, den rolexen var ju lite mindre blingig jämfört med många andra som talats om idag. Även fast märket är aldeless för stort och iögonfallande så ser klockan relativt stilren ut. Eftersom den liknar vissa steinhart och seikomodeller så är den väll "okej".


Gillar hur rolex liknar steinhart ist för vice versa... :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
883398EF-9820-4883-8252-DC1801BA0FCB-692-000001E0257F0A5E_zpse58f925b.jpg


Här är min. Än så länge har den suttit på armen varje dag.
Tycker den kompletterar näst intill allt.
Skulle jag en dag få för mig att bestiga ett berg eller djuphavsdyka skulle jag inte heller där tveka att ta med den..

Sen lider jag inte av att ta av den om jag kör tryckluftshammare, vilket händer väldigt sällan:)
Den är så sjukt snygg, ev får min SD lämna till förmån för en 114060, om den någon gång skall lämna ;)
 
Topp