Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Min automat-beater har stannat!

Diskussion i 'Diskussion' startad av OBRKV, 19 juli 2013.

1. OBRKV
    Trådstartare

OBRKV Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Hej,

En klocka som jag använder som sommar-beater stannade idag vid 4-tiden. Har låtit den ligga fram tills nu men den står kvar, helt still.
    Kan den ha dragit upp sig för mycket (den sitter väldigt ofta runt handleden) och på något sätt kommit i kläm nånstans i urverket? Eller... vad kan ha hänt?
    Vet inte om det känns så aktuellt att lämna in den då jag inte betalade så mycket för den och som sagt, det är lite slit-o-släng-klocka, mend et är ju lite trist att det inte går att använda den.

2. Norra

Norra Borgare

Får man fråga vad det är för klocka? Bara nyfiken.

3. OBRKV
    Trådstartare

OBRKV Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Solvil et Titus. Gammalt dykarur.

Ingen med några idéer?

4. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Har du dragit ut kronan och snurrat fram visarna några varv? Skaka den en stund och se vad som händer.

5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Nej.

Gamla klockor behöver service förr eller senare.

6. OBRKV
    Trådstartare

OBRKV Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Japp. Hände inte så mycket. Den var dock jävligt trög att skruva tillbaka.. Skakade lite, den flyttades några sekunder. Thats it.

Jo, jag misstänker att jag måste lämna in den.

Mårtenssons ur Brookfield