• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MIN FÖRSTA PAKETÖPPNING!!

Norra

Panerai
20140224_181543.jpg

Skitbild tagen med mobil nr 1...
20140224_181552.jpg

Skitbild tagen med mobil nr 2...
20140224_181732.jpg

Och så det obligatoriska "vristskottet", (sitter med min badrock). Trodde aldrig jag skulle köpa nåt så gigantiskt (42mm!!!) men jag blev kär vid första ögonkastet....bra mycket mer wow-faktor än alla andra jag listade på röstningen..en IWC Portofino Chronograph.
 

Apansson

Torpare
Elegans rakt igenom! Grattis!

Måste ändå få ställa en lite skämmig fråga; var det bra prutmån på Krons, de har ju så trevlig presonal, har alltid undrat. Svara inte om du inte vill, helt lugnt!
 

Norra

Panerai
Elegans rakt igenom! Grattis!

Måste ändå få ställa en lite skämmig fråga; var det bra prutmån på Krons, de har ju så trevlig presonal, har alltid undrat. Svara inte om du inte vill, helt lugnt!
Fick lite mer rabatt än jag hade hoppats på. Fick till och med lite straps på köpet. Hampus är en grym kille att ha med att göra (hoppas jag får posta hans namn).

Edit: nästa klocka blir med stor sannolikhet en JLC Master Ultra Thin, och då blir det med stor sannolikhet hos Krons.
 

Apansson

Torpare
Fick lite mer rabatt än jag hade hoppats på. Fick till och med lite straps på köpet. Hampus är en grym kille att ha med att göra (hoppas jag får posta hans namn).

Edit: nästa klocka blir med stor sannolikhet en JLC Master Ultra Thin, och då blir det med stor sannolikhet hos Krons.

Trevligt att höra. Yes, Hampus är grym, han är i klass med Marcus på Rob E. Stockholms två trevligaste herrar att snacka med. Jag vill handla något hos Krons, vet dock inte vad just nu, samt knapert i plånboken.
 

Norra

Panerai
Trevligt att höra. Yes, Hampus är grym, han är i klass med Marcus på Rob E. Stockholms två trevligaste herrar att snacka med. Jag vill handla något hos Krons, vet dock inte vad just nu, samt knapert i plånboken.
Är Marcus den unga killen på Rob E? Var nämligen där också och tittade på några pjäser och kände mig väldigt välkommen där. De är allmänt trevliga allihopa annars. Gick till och med tillbaks dit efter mitt köp hos krons för att vara trevlig tillbaka.
 
Topp