• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första klocka....

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
....fick jag idag för min pappa tycker att jag varit så duktig och knäckt tidskoden, nu vet jag faktiskt vad klockan är for real!

Eftersom jag är en liten busunge som går i tvåan tyckte min pappa att jag skulle ha något tåligt och gärna med möjlighet att ställa alarm så jag påminns att gå hem från skola och homiesar i tid till middag och andra aktiviteter.

Lånar gubbens inlogg och postar en bild. Gillar ni den?

/Lucas
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1360338741606.jpg
    uploadfromtaptalk1360338741606.jpg
    43.5 KB · Visningar: 544

max

Dancing Queen
Din far är en god far! Grattis till klockan, de är riktigt fina de där. Både frugan och sonen har varsin! :cool:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Min första klocka....

Äh, här hemma är det bara morsan som sportar gubbklockor. Hon har en sub. Farsan rockar rejäla italienska kotletter, det känns fräääääääschare ;)

/Lucas
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Min första klocka....

Snyggt LongCon :)

Lucas hälsar och tackar er alla. Han vill också att ni ska veta att klockan just nu är 07:54
 

jabla

Sarlacc
Re: Sv: Min första klocka....

MKRGG skrev:
Snyggt LongCon :)

Lucas hälsar och tackar er alla. Han vill också att ni ska veta att klockan just nu är 07:54

Grabben är före sin tid, konstaterar att klockan är 07:54 i ett inlägg postat 7:53. Det kommer att bli något stort av honom :)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Min första klocka....

Man kan ju hoppas det så hans föräldrar kan dra sig tillbaka och leva i överflöd under återstoden av sina liv :)
 
Topp