Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Min första klocka

Diskussion i 'Recensioner & Köpguider' startad av kes, 14 januari 2016.

1. kes
    Trådstartare

kes Torpare

Hej, tänkte köpa min första klocka någonsin. Tänker mig en ganska enkel klocka som passar en enkel clean stil. En klocka som jag gillar inom en rimlig prisklass är Seiko SNZG15 som jag hittat för 1300kr, ser dock att den japansk tillverkade klockan är dyrare (http://www.uret.se/seiko-svart-lader-o4200-mm-p-79585.html) och blir då lite sugen att slå till på bara för att jag fått för mig att den är lite ballare.

Kan tänka mig att den passar bra till ett Natoband i mörkt mocka. Vad tror ni? Och vet ni vart det går att köpa?

Ni får väldigt gärna tipsa om andra liknande klockar inom en rimlig prisklass. 1000-3000kr, även dyrare med rätt argument. :D

Ha en trevlig kväll och tack på förhand!

Chuck gillar detta.
  2. Kristoferc

Kristoferc Stadsbo

Stefan Elfström gillar detta.
  3. kes
    Trådstartare

kes Torpare

Okey! Tack tack

Kristoferc gillar detta.
  4. Jerico

Jerico Friends of KS

Från:
    Rodina
    Välkommen.

Här brukar vi skriva recensioner och köpguider på klockor som vi redan äger så andra kan ta del av våra erfarenheter. Ett utmärkt ställe att börja för dig om du är sugen på att skaffa dig en överblick över många olika klockor.

Kul att ha dig här.

kes, Jimpa och Kristoferc gillar detta.
  5. kes
    Trådstartare

kes Torpare

Tack Jerico! :)

Jerico gillar detta.
  6. Dennta

Dennta Stadsbo

Från:
    Örebro
    Seiko har många prisvärda klockor. Så kolla igenom deras utbud. Du kan få ner priset på klockorna om du beställer från Asien. Finns många betrodda försäljare.

kes gillar detta.
  7. Chuck

Chuck Friends of KS

Watchhubs och creationwatches är aktörer som har massor med klockor till bra priser, lycka till!

kes gillar detta.
  8. kes
    Trådstartare

kes Torpare

Tack så mycket! Ser att det finns många liknande modeller från Seiko som ser schysst ut.

Grymt utbud på creationwatches! Tack för tipset

9. Dennta

Dennta Stadsbo

Från:
    Örebro
    Även seiyajapan är riktigt bra. Köpt en klocka därifrån och har bara positiva erfarenheter.

kes gillar detta.
  10. Mrask

Mrask Torpare

Köp min breitling :)

11. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG