• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första klocka..

Apollo1884

Cartier
2-Faktor
Hej på er!

Va hos min mor igår och kollade genom gamla smyckes skrin och då hittade vi min första klocka som jag fick från min morfar, när jag va runt 5 år tydligen.
Det är en alfa automat på ett resår band men det är ganska så slut.
Skruvade upp den och den går:)
Skit kul tycker jag, eftersom jag har verkligen blivit Klockintresserad på sistonde har ju börjat hänga ofta här på KS och alltid lika trevligt o läsa;)
Lägger upp en bild så klart eller två med ryssen oxå
Sökte lite här på forumet men hitta direkt ingen tråd om det här så om den inte ligger rätt så får vi flyttad den!

image.jpg
image.jpg
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Hej på er!

Va hos min mor igår och kollade genom gamla smyckes skrin och då hittade vi min första klocka som jag fick från min morfar, när jag va runt 5 år tydligen.
Det är en alfa automat på ett resår band men det är ganska så slut.
Skruvade upp den och den går:)
Skit kul tycker jag, eftersom jag har verkligen blivit Klockintresserad på sistonde har ju börjat hänga ofta här på KS och alltid lika trevligt o läsa;)
Lägger upp en bild så klart eller två med ryssen oxå
Sökte lite här på forumet men hitta direkt ingen tråd om det här så om den inte ligger rätt så får vi flyttad den!

image.jpg
image.jpg
Kul! Trevlig Amphibia också! Brukar kallas Scuba Dude! Spider tavla:)
 
Topp