• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gummo

Joker
2-Faktor
Batteribyte, rengöring på g. Ser inte ut att vara dränkt eller alltför skitig inuti så det finns hopp om att den drar igång med nya batterier. Håll tummarna!
image.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Kuken också! Det som började se så bra ut i mitt liv... Tyvärr gick inte verket igång efter batteribytet. Sekundvisaren står bara och hackar. Nån som vet vad som är fel eller vet någon bra Aqualand-doktor?
Aqualand.jpg
 

Emil

Cartier
Kuken också! Det som började se så bra ut i mitt liv... Tyvärr gick inte verket igång efter batteribytet. Sekundvisaren står bara och hackar. Nån som vet vad som är fel eller vet någon bra Aqualand-doktor?
Aqualand.jpg

Rätt batterityp? Har för mig att andra också har haft problem i samband med batteribyten på detta forumet.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Fina bilder och bra slut!
Minns själv hur verkligen het aqualanden var på tidigt 90-tal. Klockan är fortfarande riktigt snygg!:)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tack. Tänkte att det omöjligt kan gälla mig som köpt finbatterier på Biltema;) Ska kosta på mig några andra märkesbatterier och testa!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Satt gamla maxell i så det får det bli. Ska skärpa mig med budgetdelar ifortsättningen. Försöker kompensera att jag köpte bandstift på rob e för 400...
 
  • Like
Reactions: JLW

Gummo

Joker
2-Faktor
Så där ja! Ikväll dök min tredje upp. En sprillans ny från Singapore:) Var sugen på en ny som inte är en "projektklocka" där man måste dammsuga eBay efter nya packningar vid batteribyte. Ett nytt 24mm no-name oyster är på väg som jag hittade för 54kr. Till dess det inte jättesköna men salta gummit:)
image.jpg
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Så där ja! Ikväll dök min tredje upp. En sprillans ny från Singapore:) Var sugen på en ny som inte är en "projektklocka" där man måste dammsuga eBay efter nya packningar vid batteribyte. Ett nytt 24mm no-name oyster är på väg som jag hittade för 54kr. Till dess det inte jättesköna men salta gummit:)
image.jpg
image.jpg



Fan dom är riktigt grymma dom där klockorna, var sugen på en sådan när jag var yngre, men det blev aldrig av att jag köpte någon då. Kanske är daga att köpa på sig en Aqualand :cool:.

Stort GRATTIS till både din andra och tredje Aqualand Gummo.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Jag vet att alla här på K.S. har gått och väntat på att 54-kronorslänken ska komma. Här är den nu äntligen och ni kan nu sova gott i fortsättningen. Passformen är precis exakt dubbelt så bra som man förväntar sig av en länk för 54kr. Alltså för er, som liksom jag, hatar att räkna; passformen motsvarar en länk från Kina för 108kr. Vet inte om min historia med Aqualand slutar här, den som lever får se.
AQ3.jpg
 
Topp