• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första paketöppning

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Härligt! Kul att någon kör på titan. 43 mm ser ut att sitta fint på dig även om jag oftast tycker det ser skevt ut.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Tål att sägas igen!
Stoooort grattis:)
Vet hur mkt du längtat och att du njuter av den likt en smarrig oljig cohibas;)
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Grattis BOTL!

Kul med din entusiasm kring ditt köp. Visst är man som en barn på julafton inför ett köp!:)
 

Vesper

Rolex
Stort Grattis! Kul att du tillslut lyckades köpa klockan du suktat efter! :)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Grattis!! Fantstisk klocka på alla sätt. Bekvämaste klocka jag någonsin ägt. Snygg färg på tavlan.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Grattis till din nya klocka BOTL - riktigt snygg!
(Dock inte riktigt min te-kopp, men den är ju till dig...)

Grattis även till en storstilad entré här på forumet! Gillar dina trådar/inlägg!

Undrar oxå lite vad för folk du umgås med uppe i Gävle som köper "diverse Rolex, Breitling, Hublot och AP"... ;)
Bland mina bekanta finns en enda riktigt klockintresserad som bl.a. har en Rolex 14060 & en Speedmaster + att jag har stött på en eller två DJ´s, typ... That´s it!
 

demondave

Rolex
Gissar att någon i en budbil hade en småsvettig deadline ;)

Skit i klockan, jag gratulerar till frugan istället :) Med en sådan fru kommer det komma fler schysta paketöppningar från dig framgent. Klockan är attans schyst den också, har en liten thing för premiumquartz. Nu är väl inte en UX väldigt premium, men älskar känslan av exaktheten och att den alltid, alltid är redo att knäppa på armen och ge sig iväg. Gillar automatarpillet också, känslan ännu mer, men en bra quartzare fyller en viktig plats hos mig.

Och som sagt, snygg entré! Så blir man en respekterad forummedlem fort.
 

Galaxy

Rolex
Grym paketöppning och klocka, tack för det! Kul att du redan hunnit träffa fler klocksnackare irl också! :)
 

BOTL

Panerai
Grattis till din nya klocka BOTL - riktigt snygg!
(Dock inte riktigt min te-kopp, men den är ju till dig...)

Grattis även till en storstilad entré här på forumet! Gillar dina trådar/inlägg!

Undrar oxå lite vad för folk du umgås med uppe i Gävle som köper "diverse Rolex, Breitling, Hublot och AP"... ;)
Bland mina bekanta finns en enda riktigt klockintresserad som bl.a. har en Rolex 14060 & en Speedmaster + att jag har stött på en eller två DJ´s, typ... That´s it!

Massa persier med för mycket pengar ;)


Ben Bockbrännarbolmers
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Trevlig entre' du lyckas med här och ett stort grattis till klockan!
 

BOTL

Panerai
Tackar ödmjukast ännu en gång alla för de vänliga orden. Det värmer!


Ben Bockbrännarbolmers
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Mycket trevlig berättelse, och en riktigt cool Breitling, grattis! Hoppas du får lite sjysstare vårväder när du ska fira med en rejäl kuban. :) Eller din fru som verkar så trevlig kanske låter dig njuta rökverket inomhus? ;)
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Grymt cool klocka! Fick klämma lite på den igår och är väldigt imponerad av kvalitetskänslan (den låga vikten till trots). Grattis och tack för igår :)
 

svesam

Rolex
Grattade redan i live-tråden igår men en sån paketöppning berömmer jag gärna igen :)

Grattis till en härlig klocka och en synnerligen välformulerad öppning !

/Daniel
 

MBx

Cartier
Grattade på GTGn i Uppsala igår och gör det igen. Fick ju klämma lite på den och den kändes väldigt smidig med sin låga vikt. Snygg är den också. :)
 
Topp