• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första paketöppningstråd på KS

Jörgen A

Omega
2-Faktor
Kom en lite försenad julklapp till mig själv i förra veckan. Tänkte att man kanske skulle dela med sig.. :)

Så vad har vi här då? Välembalerat, alltid bra!
IMG_1220.JPG

En välbekant logga..
IMG_1221.JPG

Nu ser man hela loggan :)
IMG_1225.JPG

Det närmar sig..
IMG_1226.JPG

Se där ja, där har vi "lilla" klockan till sist!
IMG_1237.JPG

Sist men inte minst, wristshot.
IMG_1244.JPG

Sitter riktigt bra på armen trots sin storlek och tyngd. Känner mig oerhört nöjd måste jag säga! :D
 

babanker

Panerai
Riktigt fet, gratulationer! Vad är diametern på en sådan? Om det blir trendigt att ha klockan runt biceps kanske jag själv kan bära en... :)
Happy diving!

Må väl,
Philip
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Stort grattis!! Jag älskar verkligen Avenger serien och ska också äga en inom en snar framtid ;)
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Fläskig, enda problemet med att börja köra så stora klockor är att alla andra blir så förbaskat små... har precis börjat tycka att 40 mm är ganska lagom igen efter ett tag med 44 och 45.5 mm klockor. Man får switcha lite då o då så man inte fastnar i ett fack storleksmässigt :)
 

Jörgen A

Omega
2-Faktor
Tack för alla trevlig kommentarer. Den är 45,4 mm så det är en skaplig pjäs! :D
Det blir nog till att komplettera med ett svart gummi till den, det är ju rätt snyggt.
 
Topp