• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första "riktiga" lådöppning.

acce1999

Patek
2-Faktor
Bra där! Ingen dålig paketöppning. Förstår känslan till fullo! Och du, den försvinner inte med andra, tredje (o. s. v) paketöppningen!

Enjoy!

A
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Grattis till en bra allround klocka!
Min säger hej från djupet av en liten badbalja.
8hUKmJF.jpg
 

Bolio

Panerai
Svår slaget ur, vad du en gör sälj den aldrig det gjorde jag och fick köpa en ny igen och den kan jag lova stannar.
Stort grattis.
 

jabla

Sarlacc
Stort grattis till din första Rolex och tack för trevlig läsning.
Då väntar vi på en paketöppning med en Datejust för du måste ju ha en dressare också. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Som vanligt med nya medlemmar som postar öppningstrådar säger jag först och främst GRATTIS till en grym allroundklocka, den funkar till allt.
Sedan får jag fortsätta med att be om ursäkt till närstående, i ditt fall flickvän, för att du nu har hittat massor av missbrukare som du kan känna samhörighet till. ;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis, det var verkligen en bra start (efter S&S'n, vilken modell är det?). Kul skrivet, vi känner igen oss.
Du lära fastna i träsket och flickvännen kommer att anse dig vara en idiot, bara att stå ut.:D
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Vi väntar med stor spänning på vad du kommer att slå till på, du håller oss på halster. Antar att du gett upp uragenten??:happyhappy:

Så rätt min vän, uragenten blir det inte. Har inte hört något därifrån tyvärr.
Så jag har letat vidare och hittat ett objekt som känns mkt bra. Dock Har säljaren och jag svårt att få ihop det tidsmässigt, jobb, barn, resor och annat som krånglar till det :)
 

TheKing

Cartier
Grattis till en mycket fin klocka... Det med bubbel och paketöppning var riktigt fränt :cool:

Tar paketöppningen till en helt ny nivå

Sent from dirty fingers on S4
 
Topp