• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första Rolex

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Hej! Första tråden blir nu när min första Rolex har blivit köpt! Tack till Vaniljglass för dealen!

Är grymt nöjd med klockan och vart faktiskt förvånad hur otroligt bra skick den är i och grymma finishen. Helt klart en Keeper :cool:

iME2eDi.jpg

kM5Tido.jpg

FbdXbVD.jpg


Tack för mig!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Snyggaste Dj:n! Så, och bara så ska slipstenen dras, annars får det va! Grattis till en riktigt fin klassiker!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Snyggaste Dj:n! Så, och bara så ska slipstenen dras, annars får det va! Grattis till en riktigt fin klassiker!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Snyggaste Dj:n! Så, och bara så ska slipstenen dras, annars får det va! Grattis till en riktigt fin klassiker!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Snygg! Grattis!

Kvinnan i bakgrunden verkar inte lika imponerad... De är sällan det, har jag märkt...
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Haha ja tjejen var inte riktigt lika glad som jag över klockan.. Men efter att fått hålla i den så godkände hon den iallafall! :D
 
Topp