• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min första "Swiss made"

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tummen upp! Trots att den är från forumet så är det kul att flera här får testa på zenith kvalitén :) mer zenith till folket och den där köar jag gärna upp på...
 

Icaras

Rolex
Äntligen yonsson! :D
Kan nog inte bli mycket bättre än såhär, första Schweizaren som dessutom är en Zenith kronograf! :hungry: Gratulerar!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Läste i vilken är din gral tråden i förmiddags yonsson. Måste ha någon av de första posterna, när Klocksnack fortfarande låg i sin vagga. Du skrev där något i stil med att MM300 var din graal. Men att det kändes ovärt att lägga 16k på en klocka. Nu är den bortbytt mot en klocka från moderlandet... Man utvecklas minsann i sina intressen.

Med detta sagt Grattis! Den är verkligen skitfin.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Shit pompa. Nu blev jag avis! Jag som babblat i zenith tråden sen igår och surfat zenith som en tok idag så bara slår du till så där, bam!

Den var riktigt snygg, grattis! Är det striking 10th?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Congrats....gillar den. Varma toner och kramgo.....kanske liiiite stora sub dials.....men ett gott intryck never the less...får lite Fanta Citron burken känsla ....
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Grattis! Du går från klarhet till klarhet numer. Dina två senaste(?) klockor (GMTn och denna) är ljuvligt fina.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Stort grattis yonsson! Det var på tiden att du breddar din horisont ;) ser fram emot en sån där yonsson-pedagogisk jämförelse över Japan kontra swiss, med dina härliga bilder såklart :) njut!
 
Topp