• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min fru tar sig friheter

Nygren

Audemars
2-Faktor
Såhär kan det se ut. Lyckligtvis hennes egen midsize.
image.jpeg
 

Oniel

Panerai
Väldigt glad att sambon tar hand om sakerna här hemma då hon vet vad dem betyder för mig; när man ser era exempel på hur damerna tar hand om klockorna!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Ni ska vara glada i alla fall tycker jag. Min kära hustru är helt ointresserad av klockor :( Jag har vid ett stort antal gånger erbjudit mig att köpa en "vassare" klocka än den Tissot hon kör med idag, men får alltid svaret: vad ska jag ha den till? :arghh:
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Ni ska vara glada i alla fall tycker jag. Min kära hustru är helt ointresserad av klockor :( Jag har vid ett stort antal gånger erbjudit mig att köpa en "vassare" klocka än den Tissot hon kör med idag, men får alltid svaret: vad ska jag ha den till? :arghh:
Enig! Lite vårdslös med grejerna, men skulle tycka att det är utmärkt om jag vill köpa ytterligare en klocka :)
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Till er som misströstar över era partners bristande klockintresse kan jag bara säga; Håll ut!
Rensade bilder i mobilen häromdagen och hittade den här bilden på min klocksamling från mars 2011. Jag tyckte i o f s det var kul med klockor redan då men brydde mig inte så mycket om vad som hamnade på handleden. Med varsam hand och oförtrutet kämpande fick maken mig på bättre tankar, och jag vill nog säga att klocksamlingen har utvecklats något de senaste fem åren. Tissoten var den första jag fick. Casion och Diesel-uret hänger kvar än. Resten är gömt och glömt.
image.jpg
 

alfie

Cartier
Har försökt få frugan intresserad av klockor och lånat ut mina egna men hon vågar inte använda någon av dom av rädsla att hon ska ta sönder dom. Försökt förklara att de är i princip omöjligt att göra men hon vill ändå inte. Får väl vara glad att jag får ha dom ifred istället då
 
Topp