• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min klocksamling (för närvarande)

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Minns inte ens vad jag fick för pris? :)
Ryktet som nådde mig var att du kunde få den för 11.8. Jag landade på 11.5 och Jacek bytte stålkronan som var fel och kastade in en extra länkbit. Känns spontant som en kanondeal på en vitguldare i bra skick med rolig tavla. Svårt som tusan att hitta bra för rimlig peng.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Ryktet som nådde mig var att du kunde få den för 11.8. Jag landade på 11.5 och Jacek bytte stålkronan som var fel och kastade in en extra länkbit. Känns spontant som en kanondeal på en vitguldare i bra skick med rolig tavla. Svårt som tusan att hitta bra för rimlig peng.

Antar att Whedda skvallrat :D

Hustlade dock ingenting, utan passade på den direkt när jag fick priset.
För mig faller det på att det är så mycket dyrare än motsvarande i gulguld, och att jag inte är helt såld på wideboy.

Dealen du fick är dock bra, inget snack om saken.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Antar att Whedda skvallrat :D

Hustlade dock ingenting, utan passade på den direkt när jag fick priset.
För mig faller det på att det är så mycket dyrare än motsvarande i gulguld, och att jag inte är helt såld på wideboy.

Dealen du fick är dock bra, inget snack om saken.
Whedda är oskyldig. :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Svårt att hålla alla i styr:)
Min mest använda kvartett:
image.jpg
 

Whedda

Rolex
Antar att Whedda skvallrat :D

Hustlade dock ingenting, utan passade på den direkt när jag fick priset.
För mig faller det på att det är så mycket dyrare än motsvarande i gulguld, och att jag inte är helt såld på wideboy.

Dealen du fick är dock bra, inget snack om saken.

Vad tror du om mig egentligen...Våra smskonversationer är bättre bevarande hemligheter än Rolex Baselnyheter 2015 ;)
 
Topp