• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min lilla samling

ZQT

The Banker
2-Faktor
Phuu, där hade du tur m8rt, det är ett fåtal som får dra "din fru skämt" med mig men vänner till RicVin är vänner till Ricrob! Men lämna frugan utanför i framtiden ändå, för säkerhets skull.. :)

Det är ju rätt säkert att han inte träffat dig i verkligheten eftersom man nog hade tänkt till en, två, tre eller fyra gånger extra innan man kläcker ur sig någon sån kommentar till en liten gosse som Ricrob. Killen är ju inte direkt liten direkt...

Som kuriosa trodde jag att jag skulle bli minst rånad när jag skulle köpa min första klocka av Ricrob och jag kom och hälsade på i hans lägenhet. Herregud va första tanken, men sen drog han på ett smajl och därefter var det kalas! :woot:
 

Ricrob

Patek
Det är ju rätt säkert att han inte träffat dig i verkligheten eftersom man nog hade tänkt till en, två, tre eller fyra gånger extra innan man kläcker ur sig någon sån kommentar till en liten gosse som Ricrob. Killen är ju inte direkt liten direkt...

Som kuriosa trodde jag att jag skulle bli minst rånad när jag skulle köpa min första klocka av Ricrob och jag kom och hälsade på i hans lägenhet. Herregud va första tanken, men sen drog han på ett smajl och därefter var det kalas! :woot:
Och när du sedan hälsade på min otroligt vackra och charmiga fru så måste du ju undrat vad jag besitter för hemliga talanger, eller hur?! :D
 
  • Like
Reactions: ZQT
Topp