• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min nionde paketöppning

Randel

Cartier
Grattis till en trevlig klocka! Men, varför blir det ALLTID så jäkla svettigt när man ska köpa saker?! Jag tycker att det är mer regel än undantag att det alltid är något som strular så fort det är lite större saker som ska köpas...
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Grattis till en trevlig klocka! Men, varför blir det ALLTID så jäkla svettigt när man ska köpa saker?! Jag tycker att det är mer regel än undantag att det alltid är något som strular så fort det är lite större saker som ska köpas...

Tackar din skogalning ;)

Haha, så rätt! Charmen med klockor. Min ilska när banken sa att jag inte kan ta ut pengar utan passet, hade inte hunnit äta frukost ens. Desto bättre känns det nu med klockan på handleden!
 

Dammen

Cartier
Helt underbar! Grattis! Önskar ibland att de gjorde Explorern med den blåa tavlan!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

Randel

Cartier
Tackar din skogalning ;)

Haha, så rätt! Charmen med klockor. Min ilska när banken sa att jag inte kan ta ut pengar utan passet, hade inte hunnit äta frukost ens. Desto bättre känns det nu med klockan på handleden!


Skogalning?! Själv kallar jag det sko-connaiseur :D:bag:

Jag springer på sådana där köp-problem titt som tätt känns det som. Det mesta brukar hända vid bilaffärer, konstigt nog, men nog sjutton är det alltid något som strular. Återigen, grattis till klockan, och tack för väldigt trevliga bild-trådar från din USA-resa :smug:
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Stackare, får bjuda på lunch nästa vecka.

Vad tyckte du om San Francisco annars? Jämfört med NY?

Det värmer.

Som semesterstad - San Fran. Som shoppingstad - NY. Det mesta jag vill ha i shoppingväg finns i Sverige eller på nätet... Det bästa med NY är Shake Shack. För mycket människor i NY... San Fran har en skönare atmosfär!

Rom är forfarande min favoritstad. Paris ligger två!
 

Galaxy

Rolex
Grattis grattis, grym dinka! Jag känner mig rebellisk och kör på ett glas cola dagen till ära istället
20140621_184017.jpg
 
Topp