Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Min Orient Ray trasig?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Safor, 10 april 2014.

1. Safor
    Trådstartare

Safor Bonde

Från:
    Linköping
    Hej!

Igår märkte jag att min Orient hade stannat, efter att min nyinköpta Seiko SKX007 har fått all handledstid den senaste veckan. ;)

Jag har försökt att hålla klockan igång under tiden (har skakat den lite då och då). Igår såg jag att den hade stannat helt och skulle såklart väcka den till liv igen. Enligt anvisningarna skulle det räcka att "skaka den försiktigt" den typ 10 ggr...men jag har fan skakat den 10.000+ gånger utan resultat!

Orienten köpte jag i januari så den är ju varken gammal eller sliten.

Vad kan ha hänt och vad kan jag själv göra åt det utan att behöva skicka in eländet till SeriousWatches där jag köpte den? Verkar ju vara något som har lossnat inne i klockan, då jag inte kan skaka igång den...

Tacksam för svar.

2. China

China Guest

Jag tycker att den borde ha hoppat igång, men du kan alltid testa att ha klockan på armen ca tio/tjugo minuter, och se om den fungerar efter det. Men av din beskrivning är nog Orienten defekt, så du får returnera den på garantin.

Bojke, Denke och Spencer gillar detta.
  3. Safor
    Trådstartare

Safor Bonde

Från:
    Linköping
    Aha, då blev det att skicka den till SeriousW. Har mailed dem och det var inga problem alls. Tnx!

SGS3 via Tapatalk

yonsson gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield