• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min pappas Omega

Mr.Chang

Audemars
image.jpeg
image.jpeg
Bra där,härlig kille du är!
Farsan blir nog jätte glad!
Mycket trevlig klocka,min säger hej.
 

Wiliamo

Panerai
Underbart på alla sätt! En otroligt fin gest av dig, hatten av. Nu får vi hoppas att far din får många fina år (igen) med sin Omega innan den behöver servas igen. Fantastiskt!
 

christer12

Cartier
Väldigt fint gjort och en perfekt present. Jag skulle bli överlycklig om mina barn hade gjort detta för mig och jag skulle gärna göra något liknande för min pappa.
 

Daniel J

Omega
Återigen, tack alla för de värmande orden. Pappa är pigg som en mört så han ska absolut få denna även om jag är lockad av att behålla den. :)
Arbetet är verkligen snyggt gjort av grabbarna på Klockmaster Globen. Rekommenderas starkt!

Klart din pappa ska ha klockan.

När det sedan i framtiden blir dags för arv kommer affektionsvärdet och minnena du förknippar med klockan ha ökat mångfalt.

Då kommer klockan inte bara påminna dig om din far utan även om hans 80-årsdag och hur glad han blev.

Ovärderliga minnen och känslor som den klockan kommer att representera.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Fantastiskt gjort, utomordentlig present. Jag och farsan hittade för några år sedan farfars DeVille från 67 i en låda. Farfar har dessvärre lämnat oss för många år sedan men efter en tripp till Bienne är den nu inte bara levande utan också som farsan minns den på farfars handled. Tamigfan den finaste klockan i världen i mina ögon.
 
Topp