• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min sån där fjollteaser med tävling

Gavve

Greven
2-Faktor
Här kommer min första fjolliga teaser. Vad är det som jag har köpt och som levereras i nästa vecka?
Första rätta svaret belönas med ett styck 20 mm Timefactors Retro Rubber! (Bild nedan lånad).

bx8ndqT.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha... Snygg mössa, men när började du med glasögon? Hoppas fingrarna har läkt! Gissar givetvis på vitguldspanna!

mvh
theargonaut
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Okej, lite sent men här kommer den...

Pang!



QkBFv7F.jpg


Precis som klippet visade var det "grisen" som den kallades som bärgats hem. För något år sedan sade jag att jag inte kunde tänka ett enda tillfälle jag skulle bära en plopp, det var dock innan jag provat vintagevarianten. Bär väldigt skönt på handleden och visst flyger den till mer än våtdräkt eller badshorts?
Tack Bomier för en smidig affär och grattis easy rider till vinsten av tävlingen :D
 
Topp