• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Min småmoddade 009 mot din 007?

Hej alla glada! Har gått o sålt min orient ray och känner helt plötsligt ett behov av en svart dykare.. Jag har en SKX009 som har fått en ny insert som är klarblå, jag tycker den är toppen men är mer sugen på en svart klockan i nuläget.

Klockan har ganska lätt vridning av någon anledning, det var så när jag fick hem den och enligt urmakare så fanns det ingen hon direkt ville ändra på så jag antar att allting fungerar som det ska :) Dessutom så har klockan, förutom lite små skönhetsfläckar, ingen lume i pärlan på inserten.. Fråga mig inte, den fungerar bara inte. Har inte stört mig och ska du inte ner i havet djupt är det inga problem :)

Jag föreslår att någon som har en 007 men vill prova nåt nytt byter rätt av med mig. Skulle någon vilja köpa den av mig så tänker jag ca 1000 head-only då jag planerar att sätta länken på nästa klocka oavsett vad :)

Såklart går det att returnera inom 24h om du känner att jag felaktigt beskrivit klockan. Ser gärna att du står för frakten om det ska skickas, jag själv finns i Malmö om vi ska mötas upp.
0733425667 nås jag på ,
Tack för annonsplats, mvh Felix
hvv28Lx.jpg

VAwzdFA.jpg
 
Topp