• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min svärmor har slagit till med besked..!

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Snart är hon ägare till en 116613LB. Bra smak har hon men hon känner ju till min böjning för klockor så hon frågade ju mig om jag gillar den. Mitt svar var - kör på den! :D tusen tack till både Spencer66 och Rob E för hjälpen. :) bilder kommer när den hämtats... och fasiken... - Suget efter en Rolex börjar bli olidligt...
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Oerhört bra svärmor! Själv köpte jag också på Rob till svärmor för några år sedan. En Movado! :)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
leben skrev:
Oerhört bra svärmor! Själv köpte jag också på Rob till svärmor för några år sedan. En Movado! :)
116613LB är en modell som jag skulle kunna äta upp som en chokladpudding :p Hmm... - en ganska lång bit dit för min del.. Men en dag så kanske ! :mrgreen:
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hur gammal e hon? Vem ärver? Behöver du en jurist? :lol:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Min svärmor har slagit till med besked..!

Inga brännvinsjurister nu, go for gold och jag är tillgänglig :grin:
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Fyfan vilken cool svärmor!! Du måste ju ge oss lite mer, hur kom det sig att hon vill köpa en sådan, stort klockintresse? Med mera med mera! :D
 
Topp