• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min tredje paketöppning

Ernesto

Patek
2-Faktor
33mm..han har svarat på frågan tidigare i tråden =)

Den är fin den! Behåll guldvridningen!

Tänker köra på champagnevridningen när värmen kommer. Passar bättre med min bränna då ;)

Det kommer att bli cleant med svart vridning. Tänk dig: vit tavla med gulddetaljer och en svart vridning. Klassiskt rent. Lägga till Bondnatot så får jag in lite spänning i klockan, det är sånt jag gillar - kontraster.
 
  • Like
Reactions: Wii

hannes

Omega
Berömde den redan på instagram ;). Men kan inte få nog, riktigt charmig klocka! Upp med en bildbomb då du har fått länkar/vridning!!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Idag kom Bondnatot hem. Testade det direkt. Kommer att flyga rejält tillsammans med svarta vridringen. Helt OK till champagne-vridringen dock...

Scaramanga,

Bandet är okej. Inget mer än så. Mjukt, men jag skulle vilja ha det mjukare. Några varma duschar lär åtgärda det.

b0n4SYO.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Idag kom Bondnatot hem. Testade det direkt. Kommer att flyga rejält tillsammans med svarta vridringen. Helt OK till champagne-vridringen dock...

Scaramanga,

Bandet är okej. Inget mer än så. Mjukt, men jag skulle vilja ha det mjukare. Några varma duschar lär åtgärda det.

b0n4SYO.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ja ett svart insert skulle nog få den där kombon att bli lite mindre spretig. I dagsläget hade jag gått på enfärgat Nato om något.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Ja ett svart insert skulle nog få den där kombon att bli lite mindre spretig. I dagsläget hade jag gått på enfärgat Nato om något.

Nu är det lite party över den... Vill "gå in" natot inför klädombytet!

Förresten, jag sov med klockan och natot har inte skavt eller liknande. Trots att det sitter allt annat än löst.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
På läder, utan packning. Vintagelook av högre rang, custom order från Kvistvik.se aka Kvisten. Skön sober look med champagnevridringen och brunt läder. Kommer definitivt att se hårdare ut med den svarta vridringen.

image.jpg
 
Topp