• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min väg genom AP-träsket (bildkavalkad Audemars Piguet) *uppdaterad 2018-07-13*

Vilken AP tycker du är snyggast?


  • Totala väljare
    236

KenKun

Patek
2-Faktor
Jag servade, polerade och bytte glas på min nya 15300st för en månad sen, gick på 17 700kr på nymans... Å andra sidan, har man en sån klocka behöver du inget annat i samlingen ;-)


Om jag någonsin skulle bli en OWG, så skulle jag nog välja en AP :)
18k, man kan få en riktigt fin klocka för de pengarna, hehe...
 

MLP

Omega
En favorittråd här på forumet för min del, fortsätt gärna att uppdatera om flippandet fortsätter :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tråkigt att det saknas mått och ytterligare detaljer på klockorna.
 
Senast ändrad:

Folke08

Omega
Du gjorde helt klart rätt val. Den där 15300 är alldeles underbar.
AP RO 15300 är min graal och någon gång i framtiden har man kanske sparat ihop till en. :)
 

Greven

Audemars
Såg denna tråd just nu och det var en intressant resa du har gjort! Suget att äga en AP blev nu ännu starkare och RO 15300 är ju väldigt najs! Det är något tidlöst klassiskt öven 15300! Måste logga in och kolla status på mitt klockkonto...;)
 

_jonte

Patek
Har själv kikat på 15300 ett tag, men aldrig provat en. Fick däremot fingra på en 15400 med silver/vita tavlan för några veckor sen, och gillade inte tavlan alls. Vet du @Lunkan om tavlan är samma/likadan som i 15300?
 

fello

Breitling
Fundera på att köpa en men går i valet och kvalet om jag ska ha en där sekunderna är utskrivna och eller ej. Vilken skulle ni ha valt?
 

fello

Breitling
Alltså antingen den här:
YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjEwNzYyOTE7czoxOiJ3IjtpOjUzMztzOjE6ImgiO2k6MzIwMDtzOjE6ImMiO2k6MDtzOjE6InMiO2k6MDtzOjE6ImsiO3M6NDA6Ijc4ZjYzZDMxZjljNzNhOWM3ZTQ2MzYwOWNjZDUxN2JlZDAwYTEzZTYiO30=
eller den här:
IMG_6250-1024x768.jpg

Vilken ska jag välja?
 

tjoffe

Omega
Sån här klockporr är ju sånt som får folk att hamna i lyxfällan på tv3! Den svenska avundsjukan närmar sig ohälsosamma nivåer:cigar: Måste nån gång ha en!
 

Ivar31

Cartier
Magiska, lite över min budget just nu, men man ska ju ha nåt att drömma om. Vad säger ni om Quartzvarianterna?
 
Topp