• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mini Gtg amsterdam?

M021

Rolex
2-Faktor
Näe, ingen live tråd.
Detta är mer en uppmaning till er som ev har affärsresor/andra ärenden här, uppmanar till en mini gtg här i dammen,

Har senaste tiden blivit frustrerad över att missa alla gtgs, lyckades haka i Malmö v48 2013. Men sen dess har det varit tunt, blir nästan tokig på mig själv sittandes med ks och pillandes på mina klockor i min ensamhet, ska inte tala om vad min bättre hälft tycker och tänker,

Så, en uppmaning, har ni vägarna förbi så bjuder jag upp till eftermiddagsöl, >7,5% precis så som det ska vara med holländsk /belgisk öl samt ev klockspottning i några överprisat vintagebutiker!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan! Åkte hem från Leiden i onsdags... Men det går fler tåg! Eller flyg! :)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Jag är i Holland lite titt som tätt. Men lite mindre nu när jag inte har någon flickvän där längre. Either way. Jag pmar nästa gång jag är på g.
 

jabla

Sarlacc
Har senaste tiden blivit frustrerad över att missa alla gtgs, lyckades haka i Malmö v48 2013. Men sen dess har det varit tunt, blir nästan tokig på mig själv sittandes med ks och pillandes på mina klockor i min ensamhet, ska inte tala om vad min bättre hälft tycker och tänker,

Vi hade ju faktiskt en mini-GTG i Helsingborg sommaren 2014 där vi alla pillade på din DD med nyinköpt länk. ;)
 
Topp