• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Minuteman

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Lade ut en köpesannons, som Minuteman svarade på. Affären gjordes och Minuteman var trevlig, saklig och väldigt hjälpsam. Han polerade till och med klockan innan den skickades. Har bara gott att säga om honom. Skulle inte tveka att göra affärer igen.
 

Klistergeten

Breitling
Har precis fått hem tre vintageklockor som jag köpt av minuteman. Utöver klockorna som är i toppenskick har jag även fått service på ett av uren, blivit kontinuerligt uppdaterad med bilder på vad som gjorts och har fått väldigt bra tips och information om klockorna.

Går inte hitta en bättre och mer ärlig säljare, 10/10!
 
Jag är av samma uppfattning som tidigare KS:are - Minuteman är en Goodguy!:) Jag köpte en finfin Seiko av honom, snabbt skickad och bra paketerad.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Jag har fått en klocka servad av minuteman. Jag kan verkligen ge mina bästa vitsord för det utförda arbetet. Många bilder under framdriften, många frågor hur jag ville ha det utfört samt ett lysande resultat.

Minuteman kan varmt rekomenderas!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Fick två klockor levererad av Marcus idag, inklusive ett handgjort läderarmband tillverkat av honom själv. Mycket trevlig och kompetent herre. Kan inte annat än rekommendera.
Ett stort plus för hemleverans och en trevlig pratstund.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Skulle nog vilja gå ett steg längre än goodguy, tycker Minuteman börjar närma sig helgonstatus. Minuteman skulle hjälpa mig med att avmagnetisera ett ur som gick alldeles för fort men när det visade sig att det var balansen det var fel på så fixade han den också på plats, ville inte ha något för det men jag kommer att skänka lite till BCF istället. Om jag blir påve kommer Minuteman definitivt att bli helgonförklarad.
 

Maro

Audemars
Fick hjälp med att sätta ihop delar och annat fix till en pouge av Minuteman. Jag kunde inte vara mer nöjd med resultatet och mailkonversationerna! Stort tack!
 

Jonte73

Audemars
Köpt en grym nyservad Tissot av Marcus .
Han har dessutom tagit sig tiden att finfixa och leverera klockan då den är en gåva som det blev
bråttom att fixa till.
Tack för hjälpen .
110% goodguy.

Ps
Han erbjöd sig tom att köra en fixoflex i ultraljudstvätt åt mig :)
Snyggt !
 

Micke L

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka till Minuteman idag
Mycket kunnig och trevlig herre
Absolut 100% good guy
Hoppas vi kan träffas igen

Mvh
Micke L
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Minutman fixade en gammal Quartz heuer åt mig. Supernöjd, tog lite tid men alltid med bra kommunikation och bollen hos mig om jag ville ha tillbaka den. Goodguy!
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Sålt en Longines till Minuteman utan några som helst problem. Träffades hemma hos mig, riktigt trevligt snack och en trygg affär. Rekommenderar honom varmt.
 
Topp