• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Missa inte Mini Basel med Erikson Urhandel den 12/5!

don.h

Cartier
Ses snart
image.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Ett toppenbra arrangemang med god öl och tilltugg, klockor, giveaways och trevliga medbesökare. Stort tack till forumsponsorn @ERIKSON URHANDEL! Tack också till den utav er som vänligt och igenkännande hälsade på mig i samband med inpassagen trots att vi bara hastigt setts på en tidigare AW hos Erikson Urhandel.
 
Senast ändrad:

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Ett toppenbra arrangemang med god öl och tilltugg, klockor, giveaways och trevliga medbesökare. Stort tack till forumsponsorn @ERIKSON URHANDEL! Tack också till den utav er som vänligt och igenkännande hälsade på mig i samband med inpassagen trots att vi bara hastigt setts på en tidigare AW hos Erikson Urhandel.
Giveaways? Det missade jag :)

Tack @ERIKSON URHANDEL för ett grymt arrangemang. Kul att få klämma på lite ovanligare klockor typ Rado, Sinn och Graham. God öl, sköna lokaler och nya trevliga KS bekantskaper :cool:
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Slöddrig just nu. Bra jävla styrt @ERIKSON URHANDEL - stans personligaste klockaffär!
Lite bilder. Btw @JLW är stans största mytoman. Besviken på att Omega inte hade några nyheter med sig. @RicVin har bäst klocksmak på forumet. @Denke är fortfarande #1 mysig. Öl smakar fortfarande röv. Puss hej!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Jag myttar bara i cybervärlden :smug: kom precis hem, pussywhipped lite väl tidigt. Tack för ikväll!

Sagt det innan men tåls att upprepas, fruktansvärt vackert uppstyrt @ERIKSON URHANDEL ! Mäkta imponerad. Många tack!
 

Wiliamo

Panerai
Härlig kväll, grymt uppstyrt av @ERIKSON URHANDEL! Sundbybergs köksbryggeris pale ale var riktigt god, grymma klockor i så väl montrar som på medlemmar härifrån. Kvällen inleddes när jah fågade om en herres nick på KS och fick svaret "jag är mest här för att kolla klockor". Lyckan i hans blick när jag förklarade att Klocksnack är Nordens största klockforum var obeskrivlig. Han skulle registrera sig direkt sa han. Alltid kul att träffa på lite folk, nya som gamla bekantskaper och gaffla lite. Bästa montern under kvällen var utan tvekan Sjöö Sandström! Den här gången reserverar jag mig för dåliga bilder i förväg med skärpan på handleden istället för klockorna...;) grym tillställning! Tack alla inblandade! :)

Lite grejer från montrarna:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Och så lite klämmande på Klocksnackares dinkor förstås, oundvikligt:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Coolast var väl ändå Sinn EZM 7. Den färgglada bezeln används för att mäta tid baserat på vilken andningsutrustning, eller vad det nu heter, som brandmän använder under ett uppdrag där de heroiskt går in i en brinnande byggnad eller är i en miljö med jobbiga kemiska ämnen i luften. Förutom att mäta hur länge luften räcker så finns det markeringar för när det gått 1/3 respektive 2/3 av uppdragstiden. Ascoolt, men dock hyfsat nischad målgrupp. Har inga ambitioner att ge mig in i en brinnande byggnad, men vill ändå ha en :)
image.jpeg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Pics..,

image.jpeg

Bra eller anus? Jag säger bra, bättre än på bilderna jag sett tidigare. Länk eller läder lite av en smaksak, jag väljer länk

image.jpeg

Kärlek vid första ögonkastet på Basel 2015, inte lika säker första gången jag såg dig irl men nu så tycker jag om dig igen.

image.jpeg

Man måste i alla fall prova , coolt med band i jeanstyg

image.jpeg

Nej jag passar inte i rektangulära klockor, eller jo det gör jag ... Faaan

image.jpeg


Kvällens bubblare: IWC ingenjör med blå tavla

Återigen tack för en trevlig kväll
/Matts
 

don.h

Cartier
Härlig kväll, grymt uppstyrt av @ERIKSON URHANDEL! Sundbybergs köksbryggeris pale ale var riktigt god, grymma klockor i så väl montrar som på medlemmar härifrån. Kvällen inleddes när jah fågade om en herres nick på KS och fick svaret "jag är mest här för att kolla klockor". Lyckan i hans blick när jag förklarade att Klocksnack är Nordens största klockforum var obeskrivlig. Han skulle registrera sig direkt sa han. Alltid kul att träffa på lite folk, nya som gamla bekantskaper och gaffla lite. Bästa montern under kvällen var utan tvekan Sjöö Sandström! Den här gången reserverar jag mig för dåliga bilder i förväg med skärpan på handleden istället för klockorna...;) grym tillställning! Tack alla inblandade! :)

Lite grejer från montrarna:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Och så lite klämmande på Klocksnackares dinkor förstås, oundvikligt:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
tycker mig känna igen paneraien ;)
 
Topp