• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt första köp hos Rob E

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Fler bilder
image.jpg


Bild i ölen eller i champagnen försöker jag lösa ikväll om familjen orkar med ;)

Nu måste min SMP lämna för nya inköp. Kom o köp nu, extra bra deal kan utlovas :)


Snygg bild!
Grattis igen till nya klockan!
 

Martinuz

Omega
Semester med familjen i vår vackra huvudstad. Dessutom fyller man år idag. Detta måste ju firas eller? ;)

På agendan idag stod bl.a. Inköp av en klocka hos Rob E. Men först måste man pröva lite olika potentiella klienter till min vänstra handled :)

Lite bilder...
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Vad blev det då?
image.jpg


Det blev en PO då jag saknat min förra sedan dagen den lämnade till en annan lycklig ägare här på forumet. Valet blev den "vanliga" då jag ville ha clean look denna gången. Rob fixade även helsvarta gunmit med viklås. Service i världsklass och en klocka som jag längtat efter. Samtliga klockor jag prövade bortsett från Hublo rose är framtida potentiella köp. Speciellt Exp II. Stort tack till Rob E och er personal! Jag kommer åter :omega::rolex::cigar:

Ett handledsskott oxå
image.jpg
Grattis gubben! Haha, skrattar fortfarande lite för mig själv åt faktum att du nästan alldeles nyss sålde både en PO o en SMP o nu har båda igen... ;)
Kan bara hålla med angående Rob E, superservice o trevlig butik!
 

cab

Audemars
2-Faktor
Fin PO, grattis! Hubben i guld är ju en bra käftsmäll, bara köpa som nästa klocka :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Grattis. Önska mig en rob i Malmö... Tänk att ha någon att besöka när man vill klämma lite... Vi har ju Hukes och Bergströms, men inte Rob...

Ännu en gång grattis!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Grymt bra val! Samt härligt att höra att bemötandet blev i toppklass. Väntar nu bara på klockan i glaset bilden som fler nämnt:)

Grattis förresten!
 
Topp