• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt första köp hos Rob E

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis. Önska mig en rob i Malmö... Tänk att ha någon att besöka när man vill klämma lite... Vi har ju Hukes och Bergströms, men inte Rob...

Ännu en gång grattis!
Rob äger! Men nog är Bergströms i Malmö helt OK att klämma "på"..:)
image.jpg

Vi skulle bara kika på Tudorn och vips så åkte det fram grejer..:)
image.jpg

image.jpg
 

hannes

Omega
Tycker du gjorde rätt i att slå till på den "cleanare" looken, väldigt fin klocka! Och gratulerar på födelsedagen, presenterna man köper själv brukar ju vara de bästa! :)
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Dubbelt grattis! Fanns stål submariner när du va inne alltså?
Måste missat den precis då de var slut när jag gled förbi. Mycket trevliga klockor har de!
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Bara att instämma, härlig klocka och gratulerar på bemärkelsedagen! Säkert en känsla som duger att köpa den ny sådär :)
 

Randel

Cartier
Riktigt trevliga bilder, och grattis till inköpet Hebbe! Kan du ge lite info kring hur du uppfattade Longines Legend Diver? Spontana känslor? Jag är väldigt sugen på en sådan men undrar om den kommer att se konstigt stor ut på mina förhållandevis små handleder (18-18,5cm i omkrets).
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Riktigt trevliga bilder, och grattis till inköpet Hebbe! Kan du ge lite info kring hur du uppfattade Longines Legend Diver? Spontana känslor? Jag är väldigt sugen på en sådan men undrar om den kommer att se konstigt stor ut på mina förhållandevis små handleder (18-18,5cm i omkrets).
Första känslan var att jag gillade den. Känns ny och lite vintage på samma gång. Storleken tycker jag är perfekt dock är bandhornen lite väl stora, långa. Tyvärr stör jag mig på bandets finish, lirar inte riktigt med helheten. Känns lite billigt. Enkelt att byta band dock. För övrigt en cool o snygg klocka som är jävligt prisvärd.
 

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Topp