• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt livs bästa paketöppning

Först och främst får jag be om ursäkt för kassa mobilbilder...dessa till trots vill jag ändock dela min abnorma lycka när postens track and trace meddelade att detta paket fanns att hämta.
Tog sovsäcken under armen redan i fredags och begav mig till utlämningsstället så fort jag fått klart för mig att paketet hade skickats!
Efter att ha genomlidit en hel helg under bar himmel i vinterkylan på vätskeersättning och dropp, tuggandes på okokta nudlar liggandes i fosterställning, kunde jag äntligen hänga på låset imorse och hämta ut mitt alldeles första "premiumur"!!!! :)
Ni känner säkert igen lyckan av att äntligen kunna sätta något på armen som man i vad som känns evigheter bildgooglat sönder och samman på nätet.

Tack till Vnagenius för en trygg och säker affär, som var min första här på forumet!

Nu ska jag och Breitling Superocean Heritage 46 lmt Edition gå och mysa lite!

Trevlig kväll till Er alla.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

TheKing

Cartier
Stort grattis till en riktigt snygg klocka... En av Breitlings snyggaste.

Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Grattis! :)

Men ett tips i all välmening: Dölj din adress, man vet aldrig vem som tittar...
 

KMS

Rolex
Stenhård, har själv vart å fluktat på den mindre varianten. Håller oxå med om att det kan vara den snyggaste ickevintageBreitlingdinkan därute! Grattis å bra val!
 

Maro

Audemars
Grattis till fin klocka! Camping har jag inte gjort än, men det är inte långt ifrån:)
 

jabla

Sarlacc
Grattis! den snyggaste Breitling som finns i dagens sortiment, bara att komplettera med ett mesh så du kan variera lite.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Grattis till en fining! Många verkar vara rörande överens om att det är den snyggaste Bratten som erbjuds idag; jag är garanterat en av dem!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Riktigt snygg! Stort grattis!

En av de få moderna Brattar jag tycker är tilltalande!

Men bilderna var fan inte bra alltså. Haha! :)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
SOH:n är otvivelaktigt den skönaste av de moderna brattarna, grattis!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Den där första, lite dyrare klockan, är alltid helt fantastisk att öppna. :)
Kommer du på dig själv med att se på den, utan att uppfatta vad klockan är?
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Grattis till en av Breitlings mest tidlösa modeller!
Som det nu tidigare har sagts i tråden... på med MESH :smug:
 
Topp