• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Modalo winder

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Säljer en Modalo watchwinder. Fick den i julklapp förra julen men märkt att jag bara använder den som klockbox, skiftar klocka för ofta så windern används sällan.
Winder för 2st klockor och förvaring för ytterligare 3st klockor.

Av de fem kuddarna var ursprungligen två kuddar utrustade med en extra ring runt för folk med grova handleder, ingen av mina klockor med stålarmband passade på de och de kuddar utan extra ring var för små. (Detta bekymmer gäller inte om du har Nato eller vanligt läder/textil armband utan gäller bara om din klocka har stålarmband dvs ej justerbar längd).
Jag löste problemet genom att klippa sönder de extra ringarna så nu har jag två kuddar som passar min stålklocka (jag har 18 cm handled).

Snurrig förklaring, jag hoppas bilderna visar vad jag menar.

Jag önskar 1500kr för denna, gärna F2F då den är rätt stor.
axPcYWW.jpg

0niQjI5.jpg

RiSeHix.jpg

GNZpiiW.jpg

npCqX5r.jpg
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jaha då bumpar vi denna när köparen hoppade av. "Jag tar den! Kommer och hämtar i morgon"
Betyder "jag kommer inte höra av mig igen" på blocket språk ....
 
Topp