• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Moffan

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Rolex Oysterdate Precision av Moffan, klockan var i bättre skick än vad han hade beskrivit.
110% Goodguy!
:)
 

whim

Breitling
Köpte en vintage JLC av Moffan. Snabb och enkel affär, allt precis som vi kommit överens om i förväg. Kan absolut rekommendera honom!
 

EHedin

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka av Moffan, smidig affär och trevlig kommunikation! Kom väl emballerad och i beskrivet skick. Good guy
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Sålde en Eterna till Moffan, något var/ blev strul med kronan så klockan lämnades till uris för utlåtande. Erbjöd mig att pröjsa fixen eller ta tillbaka klockan.

Tog tillbaka uret och allt gott :) Trevlig f2f affär+ återlämnande.
 
Senast ändrad:

Admm

KS Explorers Club
@Moffan köpte en Breitling av mig och har bara mycket gott att säga! Bra kommunikation, trevlig och snabb betalning.

100% GoodGuy jag hoppas kunna höra affärer med igen :)
 

Zozoo

Rolex
Köpte klocka från moffan, allt från kommunikation till att få klockan var i handen var hundraprocentigt. 100% GG
 

JakobM

Omega
2-Faktor
Köpte en Omega vintage-klocka av Moffan. Snabb leverans och klockan stämde väl överens med bilderna och var välpaketerad. Snabb och smidig kommunikation. Jag gör gärna affär med Moffan igen!
 

Ingenieur

Omega
Köpte en vintage Omega Genève av Moffan F2F - gick otroligt smidigt! Han var mycket trevlig och verkade otroligt kunnig. Gör gärna fler affärer med honom!
 

LS

Panerai
2-Faktor
Köpte precis en vintage speedy av @Moffan. Affären genomfördes smidigt och trevligt F2F, och klockan är helt fantastisk. Good Guy! :)
 

F32

Panerai
2-Faktor
Tjatade till mig ett köp av en vintage Omega av @Moffan. Supernöjd med affären, packeteringen och bonusen i lådan. Good Guy!
 
Topp