• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mojbjörn

Jbilly

Omega
Gjorde affär med @Mojbjörn igår på två klockor. Vi möttes upp och tog en kaffe och allt gick väldigt smidigt. Allt enligt tidigare överenskommelse kan starkt rekommendera att göra affärer med honom. 100% Goodguy.
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Köpte en Seiko av denna man, paketet med klockan dök upp oerhört snabbt till mig och klockan var helt felfri och helt enligt beskrivning.
 

Engesvik

Breitling
2-Faktor
Köpt en Seiko av Mojbjörn. Mycket trevligt bemötande och klocka helt enligt beskrivning med snabb leverans. 100% Goodguy!
 

ignatz

Breitling
Köpte en rolexbok och den var inte bara i utlovat kanonskick - den levererades dessutom av en kanontrevlig kille. Definitivt en goodguy!
 

soder

Cartier
Köpte en Seiko av @Mojbjörn . Bra kommunikation, svarar på frågor och generellt trevlig. Gjorde betalning söndag kväll, paketet skickades på måndag och jag fick det på tisdag (fantastiskt @postnord). Rekommonederar att göra affärer med honom.
 

Magnus Ö-o

Cartier
Köpte lite renoveringsobjekt av en jättetrevlig kille. Precis när han paketerat så messar han och säger att han skall till örebro så vi möter upp som hastigast o lämnar över på dan. Super service och snyggt o prydligt paketerar. Solklar goodguy.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Råkade felköpa av Mojbjörn i all hast för stt jag inte tittat på bilderna ordentligt - trots att han haft instruktioner om att kolla på bilder och inte hade retur så fixade det sig. Klar goodguy!
 

Sörre1997

Breitling
Köpte en Rolex Datejust av Mojbjörn! Tog mig upp till huvudstaden för att köpa klockan, snackade en stund över en kaffe därefter va de klart. Fick tid på mig efteråt att själv verifiera och allt va som det skulle. Ärlig, trevligt, tillmötesgående och mån om att jag som köpare skulle bli nöjd till 110% Rekommenderas varmast! Tack för allt!!
Solklar goodguy!


//Petter
 

Bas

Patek
Köpt ett Rolex insert av @Mojbjörn
Trevlig kommunikation perfekt packat och snabb leverans! Gör gärna affär igen!
100% GG Rekommenderas!
 

Pontus M

Omega
Jag köpte en bezel till en Seiko SKX007 av @Mojbjörn
Paketet var väldigt välpackat och bezeln höll absolut toppkvalitet. Kommunikation var väldigt bra och professionell. Jag har bara gott att säga!
 

gab

KS Explorers Club
Köpt en Tudor av Mojbjörn. Väldigt snabb och smidig affär, allting fungerade precis som en köpare vill att det fungerar. Rekommenderas starkt!
 

AM2PM

Breitling
Både sålt och köpt av mojbjörn i 100k klassen.
Noga och ordning och reda klockan var precis som han beskrev i telefon.
Mycket trevlig och bra snack.
Ska ni göra affärer med han? Gör det jag rekomenderar det starkt!
 
Senast ändrad:

Saffer

Breitling
Köpte en Seiko SKX 009 av Mojbjörn! Klockan var exakt efter beskrivningen och hade attackerats med packmaterial, alltid ett stort plus :)

Svarar på frågor och är trevlig, bra kommunikation som säljare!

Kan inte bli annat än 5/5 toasters ;)
 
Topp