Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Molgan

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Molgan, 13 augusti 2015.

1. Molgan
    Trådstartare

Molgan Stadsbo

Ja, här är jag! Rookie på detta forum men sålt och köpt en del på gamla TTT, det är såklart ett tag sedan, men sista året har klockintresset blommat ut igen och räknar med endel affärer framledes så vad säger ni?
    Bu eller Bä?

2. Dalomo

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Har gjort en bytesaffär med en Speedmaster plus pengar till mig. Då Molgan inte bor i stan (eller egentligen är osynlig) så löstes affären mycket smidigt med hans bror som ombud. Trevlig kommunikation och alltid kul att höra i efterhand att alla är nöjda. Goodguy i min bok!

Molgan gillar detta.