• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Molle och Yonsson Baselworld 2016

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
image.jpeg

Svante-GS

Grym!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Schysst med mycket GS! gillas starkt. Ni ser ut att ha det trevligt! Men vad är Rolex någonstans? ;)
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Inga nya GS Quartz? Jag hade ett önskemål om en blåtavlad i max 40 mm och säger de att "de inte tänkte på det" så vill jag se en ordentlig Dogeza och ett löfte om att de direkt efter mässan åker hem och börjar hamra fram en sådan!:grumpy:
 

Geparden

Audemars
Kanske bara jag som är konservativ men skulle inte de nya keramiska SD-boetterna passa in bättre i en annan lineup? Får typ lite mer Ananta-vibbar än GS?..
Hur känns de, ni som kladdar? @Molle @yonsson
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Är det inte märkligt att Seiko kör på supersize-klockor i så stor utsträckning? Bär japanerna klockorna runt halsen? Möjligen smått fördomsfullt men jag har svårt att tro att majoriteten japaner har särskilt breda armar/handleder :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg

20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer. Döp konversationen till något med PADI.

Edit: Alla (50st) PADI bokade.
 
Senast ändrad:

månljus

Panerai
image.jpeg

20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer.
Snyggt och bra jobbat! Kul! Fan är riktigt sugen men är rädd att den är för stor för mig tyvärr. Riktigt fin är den i alla fall.
 

Psykel

Patek
image.jpeg

20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer.
Är det en glittrig metallic-finish på vridringen? Kanske är lite sugen...
 

pjmb

Cartier
image.jpeg

20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer.
Härlig o fet klocka! Bra jobbat!
 

Sjobedan

Rolex
image.jpeg

20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer.
Vilka hyvens killar ni är!

Hoppar denna, men hatten av till er!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
image.jpeg

20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer.

Det skulle vara grymt med ett eller några wristshots. Går det att ordna tro? :)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tror att de kommer mer bilder ikväll, "Pissnät" som Molle sa tidigare på golvet där...
 

Sorubim

Audemars
image.jpeg

20st Turtle PADI beställda med bra KS-rabatt. Listpris: 4800kr (+eventuell frakt).
Klockmaster Globens pris efter KS-rabatt: 3950kr skickat. 13 förbokade än så länge, förbokning till rabatterat pris går ut imorgon kl 12:00. Dra ett PM till mig och ni som redan skickat, komplettera med namn och telefonnummer.
Hur bra som helst! Tack och bock!
 
Topp