• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Molle och Yonsson Baselworld 2016

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
20160320_102956.jpg
20160320_102918.jpg
20160320_102833.jpg
20160320_102800.jpg
 
image.jpeg
image.jpeg

Mumma!!!! Någon som orkar googla fram referensnummer på denna? Skulle uppskattas! Transocean Chronograph (8R49-urverk) blå tavla. Finns med svart tavla också men vill gärna ha refnummer på den med blå tavla.
Oj, den var riktigt riktigt fin! Skulle kunna tänka mig den med svart tavla. Googlade lite snabbt men hittade inget intressant..
 

M.U

Rolex
Vafan. Jag har ju inte kollat några andra trådar under flera dagar nu. Det är denna grymma tråd (all eloge till er!) samt basel 2016-tråden...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.png

Pågår det en zombieapokolyps i Sverige? Det har vi helt missat, vilen tur att både JLCn och Mudmastern är med så man säkrat upp mot både EMP-attack (JLCn) och mot magnetism (Mudmaster). Mudmastern lär även kunna spräcka lite zombieskallar. Kan någon vänligen meddela min familj att samuraisvärdet står bredvid släggan i källaren! Håll ut, jag kommer hem snart!
 
Topp