• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Molle och Yonsson Baselworld 2016

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hittade inga fler filmer tyvärr.
image.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg

PADI info:
Över 50 bokningar önskade, gränsen är satt till 50st. Har du fått grupp-PM? Kul, då har du bokat. Har du inte fått grupp-PM så fick du tyvärr inte plats på listan.

Fortsatt info finns i grupp-PM.
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har så smått börjat sortera lite vad gäller give aways, har kommit ungefär halvvägs i tråden så ha tålamod. PM kommer till vinnarna, troligtvis nästa vecka. :)

___________
Var inne snabbt idag och tackade Klockmaster Hansson (Frölunda torg, GBG) för trevligt sällskap under mässan. De snackade mest klockband av alla på hela mässan vilket var lite roligt. Det visar sig nu i efterhand att de är helt galna vad gäller klockarmband.

image.jpeg

Jag skojar inte om jag säger att de säkert har 100 olika sorters band inne, främst från di-modell. Köpte ett di-modellband till min Sinn, lär bli snyggt slitet och efter lite användande.

image.jpeg

image.png
image.png

image.jpeg

De har även specialbeställda band tillverkat av fågel, pyton mm. Det går även att specialbeställa band hos Klockmaster Hansson.

image.jpeg

Bling bling.
 
Topp