• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Monaco 2111-2008 Hemma igen..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Medstil

Omega
Fick tillbaka min Monaco 2111, 2008 på länk idag..Snyggaste och sista året den gjordes, vad alla än

säger Monaco ska va på läder, dom har aldrig haft en sån här på armen :) Så galet snygg !!

Urteknik i Skövde har gjort ett fantastiskt jobb, jag sa att jag ville ha en ny klocka tillbaka i 50 års present

till mig själv :) Dom är grymma och eftersom den aldrig varit polerad innan så fick

den bli det med...den stannar i samlingen för alltid...eller ??? :)
 

Medstil

Omega
Trådan handlade inte om bilder utan om att Urteknik hade gjort ett strålande jobb och jag var glad för det...kanske någon annnan
vill använda dom och då kan det vara bra att veta att dom kan sin sak ???

Ska bara lägga upp bilder och ingen text sen, så det blir riktigt skumt...mycket trådpoliser här ;)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Kul att du är nöjd över din Monaco. Ska bli kul att se dina bilder med länken. Själv är jag tveksam till Monaco på länk, men dina bilder kanske kan ändra min uppfattning.
Det viktiga är ju att du själv är nöjd.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...där fick du vatten på din kvarn;)!

Men jag håller med wayne, känns som om Moacon gör sig allra bäst på läder, men vem vet, kanske är J... Nice på länk. Men som wayne sa, så länge du är nöjd med den kombon så är jag nöjd :D.

Ta det lugnt bara, ta en kopp kaffe och en smörgås sen upp med lite schyssta bilder så blir alla nöjda och glada.
 

Medstil

Omega
Det blir imon, idag ska det hämtas en ny häst till min flickvän.
Om inte dessa hästar ( dottern tävlings rider på hög nivå )
Då hade jag kunnat ha många klockor :)
Om ni tycker det här är en dyr hobby...Kostade 7 lax att fixa Monacon
Att hålla dotterns häst igång 10 i månaden minst...
 

cab

Audemars
2-Faktor
För att vi inte ska behöva vänta i oändlighet, Monaco+häst!

3tiDafh.jpg

INiHucG.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp