• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Monaco 2111-2008 Hemma igen..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

acce1999

Patek
2-Faktor
Har man häst, ska man ha en Rolex Datejust. Det har jag. Rolex Datejust. Och häst. Eller nja, Rolexarna är mina... Och hästen, andra hälftens och en av tonåringarna... Kanonbra med häst. Man får ha fyrhjulsdrivet också. Och släp. Har massor av coola bilder, men har liksom inte tid just nu... Så här ser framsidan ut till manualen, i varje fall. Till Datejusten, alltså. Hästar kommer inte med manual. Så vitt jag vet.

1EWftPl.jpg


A

P.S. Trots avsaknad av smilies, så är detta inlägg skrivet med ett visst mått av ironi och i all välmening. Bilder uppskattas. Oavsett om det gäller Rolex eller ej, hästar eller ej. Och här kommer ändå en rad smilies:;):):p
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ger mig fan på att muppen är ingift i ägarkonstellationen på Urteknik i Skövde och att det är därför han sitter och spottar ur sig en massa nonsens. Skulle inte handla en pinal av denne herre då han ger ett otroligt seriöst intryck, en fjortis i en 50-årings kropp.
 

isbjörn

Panerai
Faan va sjuka ni är. Härligt! Länge sedan jag skrattade så!
Har för länge sedan glömt vad tråden egentligen handlade om.

skickat via mobilen och Tapatalk
 

Medstil

Omega
Tjena :-D glad att jag kunde göra eran fredagskväll...Ha Ha :-D

Ska det bli så här kul att inte lägga upp bilder, så kommer ni varken få se klockan eller

Hästen eller katten var den nu kom från ??

Jag har verkligen ingenting med Urteknik att göra...Så du som bara gnäller va du nu hette...

Försök att ha lite kul istället för att bara klaga på folk...ta en whiskey till och sov gott.

Alla andra grymt kul :)

Kanske ni får se klockan imon ??
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp