• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Mondaine diver!

Ministern

Founder
2-Faktor
Nu har jag haft den ett dygn och det är ju ingen Patek. Dock älskade min vän legosoldaten den! Hursomhelst här är en frisk stöld av annonsen från Denke. Vi börjar på 1900 eller bud!

Inser att denna aldrig används eller kommer att användas så om någon vill ta över ägarskapet är det bara att hojta till.

Klockan i fråga är en Mondaine Diver som jag inte vet något än att den är swiss made, har en rating på 200m, är automatisk, är cool, har förstoringspluppen på insidan av glaset, har en fräck dykargubbe ingraverad på baksidan, har skönt kupat glas, har skruvad krona, är 40mm stor, har 19mm mellan hornen och kommer på ett riktigt porrigt vintage tropic som smiter åt som ett ormskinn runt handleden.


FC567230-C7A5-45FC-A586-4E1ED93829F9-3861-0000036C534F0D62_zps4c18d53c.jpg

Skön vintage som funkar och håller tiden utmärkt!

Pris: 1900 pix + frakt eller f2f i Stockholm. (ej prut eller byten).

Tack för titten.
 
Topp