• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Monnin…den här gillar vi väl?

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
de är coola, hade en Heuer Quartz i ett par timmar en gång, men är det inte värt att hosta upp för en Heuer snarare?
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Boetten ser väldigt rund och blank ut... Riktigt snygg tavla, men för det priset blir du nog gladare om du lägger till och går upp till en Heuer. :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Äh, inte fega nu, vi måste våga röra oss utanför boxen... Kanske inte just denna, men man måste ha lite stake och skaffa kul oväntade grejer!
 

Bluegene

Omega
Har kommit in på lite franska Monnin-annonser när jag letat heuer-dykare på Ebay. Inte brytt mig om dem så mycket eftersom annonserna är på franska, men kan någon berätta lite mer om märket och dess connection med Heuer?

Edit: menar Montre Plongeé, för monnin är modellen va?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har kommit in på lite franska Monnin-annonser när jag letat heuer-dykare på Ebay. Inte brytt mig om dem så mycket eftersom annonserna är på franska, men kan någon berätta lite mer om märket och dess connection med Heuer?

Edit: menar Montre Plongeé, för monnin är modellen va?


Nu är jag lat (jävligt lat tom) och länkar till en rätt bra tråd på tz-uk med ungefär samma frågeställning. Här finns en del bra info: http://forum.tz-uk.com/showthread.php?285288-Monnin-Dive-Watches-Info-please

:)
 
Topp