• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Monstruös SommarBeater

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Man behöver alltid ett monster för lite tuffare tag ;)

image.jpg
image.jpg

image.jpg
 
  • Like
Reactions: KMS

KMS

Rolex
Alla tycker ju olika, länken är en stor del för mig och Oris tycker jag verkligen lyckades på den :)

Länken är väl kanon kvalitetsmässigt fick bara för mig att den smalnade av rätt kraftigt. Har aldrig ägt nån bara testat den i butik samtidigt som säljaren tyckte att jag skulle köpa 43an för 40an såg ut som en klocka som jag lånat av tjejen...:rolleyes: Så på den vägen är det. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ett år senare å tillbaks på ruta 1... Känslan dök på igen, behöver nåt lite tooligare! Så slog till på en rolig klocka helt enkelt!
image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg

Får se hur länge detta håller...
Plockade hem exakt likadan, på länk. Helt klart snyggast av de nya färgkombinationerna.
 

Shadyboy

Cartier
Något tips på var man hittar bästa nato-banden till denna monster? Google är väl såklart en bra kompis i dessa lägen, men tänkte mest att någon bör ha koll på var man enklast handlar till vettig peng. Och om man väljer att skifta själv, använder ni samma sprintar som till länken eller?
 

KMS

Rolex
Något tips på var man hittar bästa nato-banden till denna monster? Google är väl såklart en bra kompis i dessa lägen, men tänkte mest att någon bör ha koll på var man enklast handlar till vettig peng. Och om man väljer att skifta själv, använder ni samma sprintar som till länken eller?

Natoband finns högt å lågt, forumsponsorn Singular tex. Annars Ebay. Ta bort länken å sätt tillbaks bandstiften så är du "good to go" för en praktfull natobonanza!:)
20 mm skall du köpa till ett Monster!
 
Topp