• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Montreal madness...

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Dom är helt klart snyggast på länk! Några wristshots :)

image.jpg
image.jpg
Gillade den blå som bara den. Vad brukar dessa ex ligga på i pris ungefär? Skicka gärna ett PM om du inte vill skriva ut. :) otroligt fin färgkombination.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Bra inlägg och underbart att du snöat in på just Montreals!

Lite kul kuriosa; jag bodde (och halvt växte upp) i Montreal som liten grabb mellan åren 1969-1975. En härlig tid för mig och min familj. Senast jag var där var 2010 med min egna familj och visade var jag växte upp som liten grabb. Vi besökte faktiskt även olympiastadion (översta bilden, sommar OS 1976) där en del nu blivit en inommhusdjurpark (!!).

Jag bidrar med en bild på min Pasadena som jag råkar bära idag. Jag tror att den och sista versionen av Montrealen är i princip identiska med undantag för färgsättning;
image.jpg
21Mont750503B.jpg


//Rozzy :)
 

PR1973

Rolex
Pledge Member
Bra inlägg och underbart att du snöat in på just Montreals!

Lite kul kuriosa; jag bodde (och halvt växte upp) i Montreal som liten grabb mellan åren 1969-1975. En härlig tid för mig och min familj. Senast jag var där var 2010 med min egna familj och visade var jag växte upp som liten grabb. Vi besökte faktiskt även olympiastadion (översta bilden, sommar OS 1976) där en del nu blivit en inommhusdjurpark (!!).

Jag bidrar med en bild på min Pasadena som jag råkar bära idag. Jag tror att den och sista versionen av Montrealen är i princip identiska med undantag för färgsättning;
image.jpg
21Mont750503B.jpg


//Rozzy :)

Underbart med djurpark i stadion :)

Din Pasadena är riktigt läcker! Det är nästan samma boett på den och de sena Montrealerna. Urtavlan tror jag är mer eller mindre exakt den samma.
 
Topp