• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MoHaha

JoeWik

Omega
Köpte en Vostok av Morten, han var trevlig, snabb och klockan kom fram välförpackad..
Bara att handla på av honom :)
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Köpte en fin Oris Aquis av MortenH.
En intressant timme f2f med härligt klockprat och provande av klockor. Mycket trevlig kille som varmt rekommenderas. 100% goodguy :).
 

Dr. Gonzo

Breitling
Köpt klocka av Morten, snabb leverans, trevlig och allt i mycket fint skick. Dessutom hade han packat på ett sätt som inte ens postnord skulle ha kunnat klanta till. Definitiv goodguy!
 

Waldorf

Audemars
Sålt en Chris Ward till MortenH, snabb och smidig affär. Trevlig att konversera med. Kan varmt rekommendera, riktigt good guy.
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Köpte en casio av mortenh. Korrekt beskrivning, snabb leverans, bra paketerat o.s.v. Inget att anmärka på, 100% good guy.
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Ännu en trevlig klockaffär med @MortenH
Denna gång var jag säljaren.
Trevligt, smidigt och bra på alla sätt. En Goodguy jag varmt kan rekommendera.
 

FOQ

Audemars
Sålde en Zelos Mako till @MortenH. Det var med ett visst vemod jag sålde den. Har varit en favorit i min samling, men vet att Morten kommer att uppskatta den lika mycket. Trevlig kille och okomplicerad affär.

100% GG!
 
Topp