Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Mot Zweden och Malmö GTG

Diskussion i 'Diskussion' startad av M021, 23 november 2013.

?

En eller två klockor på KS GTG?

1. Singular

19,0%
  2. Stereo

81,0%
  1. M021
    Trådstartare

M021 Friends of KS

Jobb kommande två veckorna i Sverige, glad blev man när @bingoralf postade om en GTG i Malmö,
    Bra timing. Så nu står jag här med nytvättade skjortor, jobbet nerpackat och följt den vanliga rutinen inför bortajobb, men en tanke slog mig när jag nu ska välja ur, personligen ser jag gärna dubbelt bärande så man får se så mycket kul som möjligt av er som tänkte komma, inte varje dag man träffar likasinnade över en öl eller fler.

Är det någon gång man kommer undan med det (om man inte jobbar som klockförsäljare) så är det väl bannemig på en KS GTG, nu kanske någon tänker "Självklart" eller "Dumheter", må vara, men vill bara förtydliga min eget resonemang ;)! Detta så ni som fortfarande har en vecka på er kan börja fundera på vad ni ska bära innan det bär iväg, här måste det nog sovas på saken innan det bär av mot Schipol.

daviden och sjobbe gillar detta.
  2. JayJay

JayJay Biskop

Att ha med sig två känns väl trevligt... men då tycker jag man har en på armen och en i fickan (el motsv).

M021 gillar detta.
  3. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    Jag kommer utan tvekan att rocka två samtidigt. Kanske tre om det "känns rätt" just då

sjobbe, Sandkvist och M021 gillar detta.
  4. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Blir nog två, funderar om det blir armen eller fickan för nr 2.

5. Ako

Ako Biskop

Från:
    Malmö
    2 st på armar ,mest för att min sambo häcklar mig (oss) - 20 pers som dricker bärs med en klocka per arm !

daviden och jakob.dala gillar detta.
  6. sjobbe

sjobbe Borgare

Från:
    Malmö
    Blir med största sannolikhet två för mig med - dock med ena i fickan, man vill ju inte se ut som Maradonna :D

Mårtenssons ur Brookfield